Servisní podpora
Našim zákazníkům poskytujeme servis systémů SIEMENS/UNIFY v rámci celé České republiky, certifikovaný servis ústředen HiPath 3000/OpenScape Business, HiPath 4000/OpenScape 4000 i OpenScape Voice. Naši specialisté působí v oblasti telekomunikací již více než 28 let a jsou průběžně školeni v souladu s vývojem nejnovějších technologií.
Garantovaná dostupnost náhradních dílů
Garantujeme dostupnost všech náhradních dílů na servisovaná zařízení. Náhradní díly včetně kompletních ústředen máme na našem skladě. Na příslušenství nebo telefonní přístroje nám můžete zaslat poptávku přímo z našich webových stránek.
Vlastní softwarové aplikace
Ke všem námi dodávaným systémům poskytujeme aplikační software, na jehož vývoji se podílí naši programátoři. Tento SW používá a distribuuje i přímý výrobce, společnost UNIFY (SIEMENS).
Reference
Realizovali jsme celou řadu významných projektů jak u zákazníků z privátní oblasti, tak i ve státní správě a zdravotnictví. Zkrátka, rozumíme potřebám enterprise klientům. Prohlédněte si stránku s referencemi.
Školení a odborné semináře
Pro naše zákazníky a partnery pořádáme odborná školení podle nejnovějších trendů v oblasti telekomunikací a datových sítí.
3 důvody, proč si vybrat zrovna nás
- Pracují pro vás odborníci, kteří řeší technické dotazy a reklamace i pro společnost Siemens / Unify a vyvíjí software pro zařízení Siemens / Unify.
- K dispozici vám bude pracoviště pro dálkový dohled nad systémy HiPath a OpenScape.
- Na vaší straně budou dlouholeté zkušenosti z oblasti komplexních zakázek pro enterprise klienty.